mandag, juni 03, 2013

Blog træf Lørdag

I lørdags var jeg sammen med 24 andre skønne piger til blog træf i de lækreste lokaler i Vejen. Christina og Tina stod for arrangementet. - De to tøser kender jeg fra krea dage i Fredericia som jeg har skrevet om tidligere.

De havde fået arrangeret Pakke leg alle havde en gave med til bordet, og se hvad jeg vandt...

Denne fine stof pose med Uro, Mormor firkant, hæklet hårspænde og det über coole Ugle billede. Larsen er jo ikke udpræget begejstret for Ugler, men han var vild med Farverne så mon ikke jeg skal få billedet ind i indretningen med tiden ;). Jeg takker Birgitte med bloggen Kreasyslen. Hun er også til skæve ting der bare lige er spot on, tjek lige hendes lampeskærm ud her
Jeg vandt også kassen her med alt indholdet. Manillamærker, FatQuaters, dekopapir, knapper, dekotape. Det skal nok blive brugt alt sammen. Jeg ved desværre ikke hvem afsenderen var, men jeg er taknemlig. :)
Og den sidste gave var en sponsor gave fra Trælasten i Vejen. En Skuemaskine. Men da jeg allerede har en "Dameskuemaskine" forærede jeg den jeg vandt til en anden kreasjæl nemlig Lene. Håber hun får glæde af den.
Jeg har kun taget 1 billede til træffet nemlig dette.
Al den overdådige mad. Og der var alt hvad hjertet kunne begære. og især kagerne var jeg svært glad for... men jeg er jo også en sukker gris. ;)

Jeg vil takke alle tøserne for en skøn dag. Og i særdeleshed de to arrangører for et knald godt arbejde. Skulle I bestemme jer for at gøre det igen, bakker jeg gerne op. 

2 kommentarer:

  1. Ja tak for en rigtig hyggelig dag. Jeg er også med på en gentagelse.
    Kh Susanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Så kan det være vi skal samle en hel bil eller en konvoj ;) godt at se dig igen.
      Knus

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...