mandag, maj 06, 2013

Fantastiske Frode

For nogle uger siden viste Tina sine hjemme designede strygemærker frem. Jeg blev lidt forelsket i flodhesten og skrev forsigtigt til Tina om jeg måske måtte låne billedet en stund, men at jeg ville returner en gave som tak. Tina var heldigvis ikke sen til at sige ja, så efter nogle uger kunne jeg sende Frode tilbage til hende i en anden fysisk form.
Billedet er lånt fra Tina selv da de billeder jeg fik taget af Frode slet ikke blev så gode som de skulle ha været. Besøg Tina her.

3 kommentarer:

  1. Hvor er Frode skøn, sjovt hvad der kan komme ud af noget inspiration fra blog til blog

    SvarSlet
  2. Hvor er den sød :) Hvordan har du lavet den?

    SvarSlet
  3. Mange Tak Gitte, Det er vel også det der er mening med bloggene inspiration til hinanden.
    Helle, den er lavet på en broderimaskine og så har jeg fiber fjerner til at fjerne stoffet det er broderet på. jeg har tidligere brugt fiber fjerner på følgende nederdel. http://www.suskahl.dk/2012/07/kjole-med-kant.html

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...