søndag, november 18, 2012

Nærmest ny stue...

Jeg var jo i Odense i tirsdags og selv om vi var i Ikea og muligheden for at købe en ny stue var der begrænsede jeg mig. Istedet blev der til 2 pudevår og masser af stof i Stof og Stil. 

Og nu til en tilståelse... Jeg er mega dårlig til "før" billeder. Hvorfor vise noget frem man ikke syntes er fedt. - Nåå ja og jeg glemte det da jeg kun havde målet for øje. ;o)
Men her er resultatet hvert fald. 
Der er en mørkelilla bredrillet flølspude 50*50 cm til venstre for krondyrspuden, den falder bare meget i sofaen når der ikke er mere lys.

Tumle har lovet at lokke hans far til at hjælpe med at lave vores version af sofabordet. Den vi har er fra Ikea og lamineret. Den har fået lidt skader og dem er der trukket vand ned i. :o(

Selv hunden har fået en ny "sofa" og han elsker den allerede ser det ud til.
Tæppet er det samme som han altid har haft, den er bare modificeret lidt og har fået en lille pude med krøjerkugler i.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...