tirsdag, november 27, 2012

Give Away

Som lovet i går vil jeg i dag udlove en give away.
Reglerne er ret simple, og sædvanlige. 1 lod fås ved at være fastlæser og ligge en kommentar. Har du ikke selv en blog eller en google profil jeg kan fange dig på bedes du i stedet oplyse din Email. Ja, og hold da også gerne øje med bloggen ;o)
Vinderen ud trækker jeg søndag når jeg er vågnet af min skønhedssøvn (!) efter firmajulefrokosten Lørdag.
Og nu til det det hele handler om nemlig gevinsten. 

Kerstin Lokrantz' bog "Bekvemt tøj til børn og voksne" samt 4 JuleLaces. 

9 kommentarer:

  1. Jeg vil gerne være med :-)

    SvarSlet
  2. hvor spændende... jeg vil gerne være med!

    SvarSlet
  3. Jeg vil gerne deltage. Og god julefrokost.
    merete-d-h@hotmail.com

    SvarSlet
  4. jeg er med :)

    kig også gerne forbi mine give aways:
    http://bullermusen.blogspot.dk/2012/11/give-away-no-2-ogsa-for-drenge.html
    http://bullermusen.blogspot.dk/2012/11/bloggens-frste-give-away.html

    SvarSlet
  5. Jeg vil gerne deltage

    SvarSlet
  6. Deltager med 1 lod :-)

    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  7. Very nice gift, hope for the best.
    hugs
    Gerda

    SvarSlet
  8. Sikke en fantastisk bog...husker den pludselig fra min ungdom, hvor den var et "must-have" på vores håndarbejdshold. Når du vågner fra din julefrokost, ønsker jeg mig meget at vinde, hihi....
    Hilsen Marlene. 1i11e.1u11e@hotmail.com

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...