onsdag, august 08, 2012

Undgå at op bruge pladsen til dine bloggerbilleder

Idag har jeg været et smut forbi Liselotte med bloggen LilleLethDesign for at hjælpe med hendes lille problem med at ikke have plads til flere billeder på bloggen, uden at skulle betale. Jeg lovede hende og hendes læsere at lave en vejledning til hvordan man undgik dette problem. Dette har jeg så brugt aftenen på at lave.
Klik forbi DIY's i fanerne herover og i kolonnen med HowTo, er der en vejledning med navnet "Undgå at op bruge pladsen til dine bloggerbilleder"

Har du spørgsmål eller forslag til forbedringer, er du velkommen til at skrive.

11 kommentarer:

  1. jeg har et spørgsmål ... når jeg synkronisere med internettet hvad sker der så ??? bliver alle mine billeder offentlige for alle eller ???

    SvarSlet
    Svar
    1. Super godt spørgsmål, Helle. Som udgangspunkt er de kun tilgængelige for dig, men laver du indstillingerne for albummet i webalbummet tilgængelig for andre vil de nye billeder også blive det.

      Slet
  2. hej sus, tusind tak for hjælpen, det var alletiders.

    jeg fandt ud af at hvis man synkroniserer alle sine albums og billeder kommer man helt ned på 0 i pladsforbrug :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er fordi nu er alle billederne kun 2 m pixels. Familie og fest billeder vil jeg ikke krympe så hårdt. Men det er en smagssag.

      Slet
  3. Hej Sus - tusinde tak for DIY'en.
    Uha, jeg synes, det var en svær fødsel; jeg er virkelig et kvaj til det her, men jeg tror (håber),at det lykkedes.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anne
      Du må sige til hvis det ikke vil lykkedes så skal jeg nok prøve at hjælpe
      Sus

      Slet
  4. Hej Anne

    Hvis det ikke vil lykkedes må du sige til så vil jeg gerne prøve at hjælpe.

    Sus

    SvarSlet
  5. Kan ikke finde din DIY? Kan du ligge et link?
    På forhånd tak! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Rikke Claudia
      Lige under hvor der står Fru. Kreativ-Positiv står en række ord her under >>DIY's<< den står "hos mig" oven på det gule bånd. så er det kollonen længst til højre og så den nederste vejledning (lidt endnu)
      Sus

      Slet
    2. Den har jeg også prøvet at trykke på, men så står der at siden ikke eksistere? Kan du se siden hos dig, når du trykker på? Ved ikke om du har kommet til, at trykke på noget så den ikke er blevet udgivet? Hvis du forstår hvad jeg mener? :)

      Slet
    3. så skulle siden gerne vises igen. jeg ved ikke hvorfor lige det ene faneblad får nogen gange stjerne nykker og forsvinder. - undskyld

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...