onsdag, august 22, 2012

Hæng i køjen

Da vi skiftede tag på huset var jeg meget inde og overladt til mig selv så kunne man jo ligeså godt lave noget kreativt. så jeg syede os en hængekøje, den er godt 138 cm bred, det vil sige vi kan ligge i den begge to både Tumle og jeg. Det er monster hyggeligt. 
Ja den er hængt op i vores tørrestativ, vi bruger den jo ikke til at tørre tøj på alligevel. og det er hyggeligere at ligge i den end at ordne vaske tøj.
 ligge her og kikke op i trærene i armene på manden, mens vi taler om fremtiden.
Den er faktisk nem nok at lave. Men jeg har jo også Tumle til Knob&Knude delen. 

3 kommentarer:

  1. Hej Sus

    Du har vundet en giveaway hos mig. Vil du maile mig din adresse?

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  2. Hehe det ser da meget kreativt ud, altså den køje opsætning :)

    VH
    Maria -.OpskrifterPåKager.dk

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...