fredag, juli 27, 2012

Markeds dage

Sidste weekend stod den på Vorbasse marked og idag har jeg været forbi Brørup marked.
I mine egne øjne er jeg kommet hjem med guld

Rasmus Klump Junior Dynbetræk 10 kr
Hvid Skråbånd 10 kr.
2 stk. blomstret stof 25 kr
Bekvemt tøj til børn og voksne 20 kr stk (- troede det var 2 på hinanden følgende bøger, men den orange er 2. oplag.)
Alle 7 Sy Selv bøger 15 kr
Ella Lunds "Den store Sybog" 20 kr (desværre uden mønster ark, der står i bogen der skal være 6 plancer men på nettet snakkes der om 42 nogen der kan forklare mig hvad jeg misforstår?)
Og en stor flot 3 farvet Dalia til 60 kr. den står i haven.
Joo genbrugs guld til mig.

I Brørup løb jeg på Malenes Hverdage hvor hun og hendes mor (min håndarbejdslære fra for 12-13 år siden og hun kan sgu huske mig mig, WOW!) De havde en masse lækre retro ting til salg.



1 kommentar:

  1. fine fund du har gjort dig, så var der da lidt at komme efter :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...