onsdag, juli 25, 2012

LoveFilm

Dette er et sponsoreret indlæg


De eneste 3 mdr har jeg været kunde hos LoveFilm.dk. Dette har jeg også været tidligere. Ideen kan jeg rigtig godt lide: Lån hvad du har lyst til så længe du har lyst. - Desværre er der nogle småting som ikke helt er optimale, desværre ikke ting LoveFilm kan lave om på. Nemlig leveringen. jeg klagede også over det sidst! Sender jeg 2 DVDer retur lørdag modtager de den ikke før mandag måske først tirsdag, onsdag sender de 2 DVDer retur til mig som jeg så har torsdag. Det er ikke muligt at sende en DVD af gangen selv om det på mange måder vil være mere optimalt.

Det der denne gang skulle lægges mere vægt på deres Streaming del. Det fungere som sådan meget godt, hvis man hjemme i stuen har det rette udstyr sat til. I starten var udvalget alt for ringe. Det rettede de så op på, så nu blev udvalget større, men de film der er at vælge imellem er enten gamle eller ukendte. Jo, ukendte film kan også være gode, men man vil da også nogen gange se noget man ved hvad er.
Alt i alt for, en gammel/ukendt film i ugen via PC er det altså for bøvlet med kabel til tv'et. Betale ekstra for at kunne streame en film i ugen vil jeg ikke. Hellere det var gratis når man alligevel ventede på PostDK kom frem og tilbage med DVDerne, så kunne jeg måske se gennem fingre med at det var ukendte film der var på listen.

LoveFilm **** giv mulighed for at sende en DVD af gangen og I får den sidste stjerne!
Streaming **
dette er et sponsoreret indlæg

2 kommentarer:

  1. Hej Sus :)

    Det er muligt at sende en DVD tilbage af gangen, så du hele tiden kun har en. Bestil to, og send den ene tilbage når du har set den, så burde du få en ny derefter :)

    SvarSlet
  2. Da jeg gjorde det betalte jeg selv portoen for dvd nummer 2 og først da de modtog den fik jeg 2 nye dvder retur

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...