mandag, juli 30, 2012

Gaven til manden der har alt.

Tulip fejre i år 125 års jubilæum i den anledning har alle deres medarbejdere fået en bog. ikke en hvilken som helst bog nææ nej - Bogen om BACON! Ikke bacons historie eller hvordan den bliver lavet... 

Nej en Kogebog kun med opskrifter der indeholder Bacon!
- Det må da være gaven til manden der har alt.

 Og der er også lækre opskrifter. Risotto
 Denne blev døbt 'blodproppen' indeholder bacon, lystbrød, peanutbutter, smør og 1 banan.
Dette billede vækkede en del væmmelse blandt kollegaerne da de forvekslede Whiskyen med Fedtet fra Bacon 
Om bogen bliver udgivet til salg i boghandlen ved jeg ikke noget om, men jeg syntes bogen er lidt sjov.

3 kommentarer:

  1. lige en bog for mig jeg elsker bacon :)

    SvarSlet
  2. Ej ja det er en mande bog:-)

    SvarSlet
  3. Jeg synes bestemt det også er en kvindebog - mums ;)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...