mandag, juli 02, 2012

Bade poncho

En dag vi var i Bork for at shoppe lidt surfudstyr, så jeg sådan en håndklæde poncho som man normalt bruger til børn (se i vennekreds med Cars og Barbie) i en voksen model. Her kostede den omkring 450 så vidt jeg husker. Jeg kunne godt se det smarte i den når man kommer op fra vandet, men 450 kr, det var måske lidt i overkanten syntes jeg.
En dag i Rema have de håndklæder på tilbud det blev til 2 badelagen og 2 gæste håndklæder for samlet 169 kr. Efter lidt tid ved overlockeren havde jeg også en poncho, dog ikke så lang som den i Bork, den her vil kun dække ned til midt på røven.
Nu har man jo ikke en broderimaskine for ingen ting, så man skulle da være et skarn hvis man ikke lavede den lidt personlig.

Silhuetten er lavet i sort og grå (nemt at se ikke :o/ ) der så står "Sus" med min ynglings blå.
Nu bliver det spændende hvornår den så kommer i brug det er stadig for koldt til at tage dragten af når man rigger ned. Når ja, så har jeg så heller ikke haft den med...

2 kommentarer:

  1. hvor er du god, den ser jo helt prof ud

    SvarSlet
    Svar
    1. mange tak, man kan jo skjule meget på billeder ;o)
      Er selv ret glad for resultatet... nu skal den bare snart i brug

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...