tirsdag, juni 26, 2012

Stille

Nu har der nogen tid været temmelig stille på bloggen min.
Jeg har bare ikke haft lyst til at være kreativ eller at blogge den seneste tid. Humøret har ikke fejlet noget men der har bare ikke været lyst. Og nu er der jo ellers kommet 38 læsere på bloggen (velkommen hver og en).
For 3 uger siden solgte jeg min mini PC jeg brugte den kun sjælent ... faktisk kun når der skulle blogges og så var den altså alt for langsom når man har GIMP og Embird installeret. Jeg har ikke fortrudt salget, selv om jeg har været rigtig glad for min mini, den var jo dejlig nem at have med over alt. Men med alle de nymoderne smartphones og tablets var den ved at være lidt til overs.
Håber jeg bliver bedre til at blogge igen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...