torsdag, maj 03, 2012

Der bor en bager...

... eller jeg bager ihvertfald.

Nu er det jo snart Store Bededag, og jeg er på ingen måde religiøs (har jeg vist nævnt et par gange) men elsker gode traditioner, især dem der smager godt. og i forbindelse med store bededag er der jo de varme hveder. 

I år prøver jeg bare at bage dem selv, jeg har brugt denne opskrift.
Og dette er resultatet.


Går også og leger med tanken om at tage på bage kursus her. For at få en masse gode råd og ideer men også indspiration. Har en veninde der har været afsted og de nød i husstanden godt af at hun havde været af sted i langt tid efter. Hun syntes pengene var godt givet ud.
Nogen der skal med? 

3 kommentarer:

  1. uuuhm de ser lækre ud, det lyder spændende med det bagekursus det tror jeg da bestemt du vil få glæde af.

    selv er jeg ikke ret vild med at begå mig i et køkken, så hellere sidde bag symaskinen eller med en hæklenål :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lotte

      De smager også godt dejligt bløde i konsistensen.

      Jeg vil absolut også hellere sidde bag maskinen og få noget igennem, end stå i køkkenet. men kan også godt lide tanken om at brødet er hjemme bagt og 90% billigere end det jeg ville kunne købe. hvad jeg spare på brødet kan jeg jo bruge på stof ;o)

      og så er der duften af nu bagt brød. umm

      Slet
  2. De dufter herud på den anden side af skærmen :-)

    KH
    Rikke
    http://enartkunst.dk

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...