søndag, marts 11, 2012

Dukken Lotte

I Julegave fik jeg af mormor bogen om Tusindfryds dukker. 
For 2 uger siden kom jeg igang med Lotte
Altså vi er ude i øvelse gør mester. Jeg er blevet lidt erfaringer rigere under vejs. Men syntes da hun er blevet meget sød
Har skrevet notater i bogen (på post-its) så jeg kan huske mine erfaringer til senere, Som eks. husk at lave en hals på hende. men der er også nogle andre erfaringer med hovedet jeg skal bruge næste gang men det er ikke blevet at se denne gang (heldigvis) - Hun er faktisk forbløffende nem at lave.
Nu skal jeg igang med at lave lidt tøj til hende... lige nu sidder hun jo og fryser.

2 kommentarer:

  1. hvor er hun fin,sådan en er også på min laaaange todo liste.glæder mig til at se hende helt fiks og færdig

    SvarSlet
  2. Ihh hun blev da fin - så du fandt altså posen med tingene til hende alligevel?

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...