mandag, februar 06, 2012

To-Do Februar

Igår fik jeg lovet der også skulle en To-Do liste på for Februar, So here goes:

Lave opslagstavlen som jeg købte ind til i Bilka for snart 14 dage siden.
Lave en penneholder (eller hvad sådan en hedder)
Pynte 2 rammer (et med vores bryllupsbillede, og et med mine bedsteforældre)
Bukserne fra Januar... :o/
En top/trøje med stof fra "Kurven"
høretelefon etui (se i DIY's)

Og så har jeg lovet manden at jeg ikke må købe mere stof før end at "kurven" med stof er halv tom... nu kan jeg lukke låget på den, så det går fremad, men meget langsomt.

12 kommentarer:

  1. Uha, bare du ikke får stress over listen, men en god idé er det. Dejlig blog du har, du er velkommen inde hos mig også.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Helle
      tak for din omsorg men jeg er vist lidt på forkant. Det er da også en super blog du har jeg er også med på en kikker hos dig.
      Sus

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...