onsdag, februar 29, 2012

Orden giver overskud

Mange siger at kreative mennesker er rodehoveder, men hos mig hæmmer rod min kreative sans. Jeg kan godt lide orden og overskuelighed. Og nu er der kommet mere orden på værelset.

 

Nu er det meste af alt mit tråd kommet op på denne tråd holder, som min kære bedstefar også har lavet.
- hende der gav ham målene glemte desværre at tage højde for at maling også fylder så ikke alle mine ruller kan komme på, uden at skrabe malingen af.
Bedstefar mente ikke at jeg havde tråd nok til at fylde hele stativet, jeg mente det var tæt på, Tumle mente at der gik nok ikke længe inden jeg ville få den fyldt op (læs: købt nogle flere trådruller). Var jeg ikke løbet i problemet med tykkelsen på malingen ville der faktisk mangle 6 pinde. Der er 144 pinde.

2 kommentarer:

  1. Sikke en god ide.. Og ja orden er nu rigtig rart.. det kunne jeg godt bruge lidt mere af her hjemme i mit krea hjørne

    SvarSlet
  2. Det er jo helt vildt mange trådruller!!!
    Godt med sådan en væg...

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...