torsdag, februar 02, 2012

Kreationer fra Kreaweekend

Så er der blevet taget billeder af kreationerne.
Først er det blevet til en lille pige trøje lavet af living stof fra rikki tikki hvor der er tilføjet et bindebånd omkring livet der bindes i siderne. mønstret er fundet i Hendes Verden. - Kjolen er faktisk det sidste jeg lavede.
Så fik jeg endnu en nålebog gennem maskinen. Den er nemmere at lave når man har erfaringerne fra bog  nummer 1. faktisk brugte jeg slet ikke vejledningen til denne.
 Stoffet er fra Rema1000 og deres stofpakker de har fra tid til anden. filten er en rest fra nisseman og nisse woman

 Det første projekt til kreaweekend var denne opbevaring "taske" øverst under lynlåsen er til de løse ting der følger med en ny overlocker maskine. så som pincet, trådnet, trådholder mv.. Nederst er en større lomme der lukkes i venstre side med 2 trykknapper (okay 1 da den anden er ødelagt og ikke lavet endnu!) denne lomme er til pedal og ledning til den ny overlocker.

Så kan de to dele lægges over hinanden og bindes sammen med et lille bindebånd. 
(her kan man se at den ene trykknap ikke virker.)

Glæder mig allerede til næste gang.


3 kommentarer:

  1. Wow, det er virkelig flot!

    SvarSlet
  2. Smiler, faktisk dejligt at se dine produkter. Nåede nemlig slet ikke at se alt det du havde fået lavet :0)

    SvarSlet
  3. Hej Sus - tak for sidst. Jeg nåede - som Gitte, heller ikke at se dine kreationer. Fine er de alle sammen - og den nålebog, må jeg se at få lavet eller måske til næste kreaweekend. Vi satser på én igen i april.
    Rigtig god weekend.

    Kh Trine

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...