onsdag, februar 01, 2012

Krea weekend

Som skrevet tidligere var jeg jo i Fredericia i weekenden til kreadage arrangeret af Trine og Gitte og hvilken weekend.
Jeg har lånt lidt billeder fra Gitte da jeg ikke selv havde kamera med - har også sidenhen erfaret at kameraet var død for strøm så det havde været godt det samme.
Det var en super weekend hvor vi fik snakket, grinet, syet, strikket og tegnet. Jeg glæder mig allerede næste gang.

Når kameraet igen er opladt vil der komme billeder af hvad jeg fik kreeret.

3 kommentarer:

  1. Er du klar igen den 18. feb ? :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. tjaa 2 weekender i træk... hvorfor ikke?
      kommer gerne...

      Slet
  2. Jubiii .... skriver du lige på bloggen min... bliver skønt at se dig igen :0)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...