tirsdag, februar 28, 2012

Krea ala Bedstefar

Der har været lidt stille på bloggen af flere årsager. Blandt andet har jeg været syg med en udposning på en nakkevievel der gjorde at jeg ikke havde optimal førlighed i højre arm. Så der er ikke blevet lavet meget krea fra min hånd. Ligeledes har jeg ikke kunnet betjene en pc. så jeg har heller ikke kunne lavet indlæg og de jeg så har lavet, er kommet i klemme i de mobile enheder og er til sidst blevet slettet. Desværre er nogle af billederne også gået tabt. :o(
Nå tilbage til hvad indlægget skulle handle om.
 Jeg har verdens sejeste Bedstefar
Se lige hvad han har lavet/drejet til mig. Hjemme lavet træspoler som er lakeret. 
De er super smukke og aldeles brugbare til nogle af alle de forskellige blondebånd mv. jeg har liggende, så nu er der kommet orden på dem. - tidligere har han drejet 3 bloklysestager kanon flotte og lækre.

Senere vil jeg vise hvad han ellers har lavet der har gjort jeg nemmere kan holde orden og overblik. Men skal lige være færdig med at male den først og den skal også monteres.
Fif: babyolie er god til at fjerne maling fra hænder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...