fredag, januar 06, 2012

Status på januar

Så er de første 5 dage af januar gået. indtil nu er følgende opnået
2 gange legins færdige
1 nederdel mangler kun en elastik så er den også færdig
jeg er blevet meldt i fitnessdk og på deres slankehold

Nu kommer den første uges højdepunkt weekenden!
Jeg skal måles og vejs så jeg ved hvad start status er på det fysiskehelbred (gulp)
Vi får besøg af henriks skønne kusine og hendes forlovede til hjemmelavet Sushi lørdag aften
og Søndag kommer den skønne B'Gøje på besøg har ikke set hende siden bryllupet (er faktisk lidt for dårligt!)

På vej hjem fra arbejde idag skal jeg forbi Tina i Stof2000 for at se om de har fået BiStrech hjem til bukserne og så skal jeg have elastik til nederdelen.... - Det bliver en SKØN WEEKEND!

Kan I derude også have en god weekend

1 kommentar:

  1. Glæder mig til vi ses til kreaweekenden :0)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...