onsdag, januar 11, 2012

Lidt nyt

Selv om her er lidt stille så sker der lidt!
jeg er startet op på det hersens slankehold det tager 2 timer 2-3-4 gange i ugen... det kan jeg godt mærke syntes min fritid er kraftigt reducert siden i torsdags. Men det skulle give mere energi, har jeg nu ikke mærket noget til endnu, men det kommer måske?
Så prøver jeg at tage mig lidt tid hverdag om det så bare er 20 minutter til at være lidt kreativ, lige nu står den på nålebøger fra FlowerPower Patchwork.
jeg laver een i første omgang og så når jeg har gennemskuet konceptet så kan jeg masse fremstille til den tid.

Har også brugt tid på at opdatere DIY listen.
Jeg skal altså prøve at lave uglerne - tror jeg vil lave dem som stofvægte.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...