lørdag, januar 14, 2012

Bog på nåle

så er projekt nålebog også gennemført. det blev denne lille søde en
der er lavet lidt ændringer i forhold til den i bogen. "ryggen" er lavet ved at slå anorak huller i og binde en 3 mm. satin snor i. Lukningen er lavet på samme måde her er det bare muligt at binde satinbåndet op.
og alle nålene kunne være heri hvis man var lidt kreativ. - umildbart tror jeg ikke at jeg laver en ekstra til mig selv men jeg laver da gerne en på bestilling hvis det kunne have interesse.


6 kommentarer:

  1. Hej Sus.
    Sikke en fin nålepude, skal vist lige låne min mors bog....:-).

    Kan se du kommer til vores kreaweekend. Glæder mig til at se dig igen.
    God weekend.

    Kh Trine

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Trine

      Det gør jeg nemlig det var jo superhyggeligt sidst så hvorfor ikke gøre det igen? - har dog planer om
      1) at have antihistaminer med,
      2) ikke sove samme sted.

      Du kan jo tage med til at lave en nålebog næste weekend. - jeg bør jo nok lave en ekstra alligevel. - jeg skal nok tage alt med hvad jeg har af bøger.

      Sus

      Knus

      Slet
  2. Hej igen...

    Jeg er ved st gå i tænkeboks omkring hvad jeg skal lave og have med....:-).

    Jeg tager med til sådan en nålepude, så kan jeg jo søge råd og vejledning, kunne sagtens blive nødvendigt. Er virkelig dårlig til at læse opskrifter, er bedst til at kigge efter nogle andre der laver det eller en forklaring i virkeligheden...:-). (Har jeg arvet efter min mor:-)).

    Rigtig god weekend.

    Kh Trine

    SvarSlet
    Svar
    1. jeg vil så også sige at vejledningen her på ingen måde er logisk, og den generere ALT formeget spild. men jeg hjælper gerne. - jeg har faktisk også bestemt mig for at tage broderimaskinen med så hvis folk kunne tænke sig at få brodere på noget af det de skal lave eller har noget der hjemme de gerne vil have broderet på, kan vi finde ud af det.
      god weekend vi ses snart

      Slet
  3. Super smart den ser bare så fin ud... åhh så har vi det der med at kunne sy på maskine igen... øvøv

    Lyder vildt spændene med den broderimaskine... glæder mig til at se hvordan sådan en virker..

    SvarSlet
    Svar
    1. hvad så Christina, jeg kan da se du skal med i weekenden, vi er flere der skal lave en så du kan jo komme med på holdet!

      du skal være velkommen til at kikke over skulderen i weekenden - den kan en masse sjovt
      Knus

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...