torsdag, december 08, 2011

Pakke Leg

Endelig blev det min tur til at åbne min pakke. Den har kikket på mig i lange 14 dage. og endelig blev det idag!


Et par super seje håndledsvarmere... de bliver så anvendelige på arbejde (kitlerne herude er så korte på ærmerne til mig at jeg vil komme til at fryse mine hænder på et tidspunkt!)
Et par øre ringe med cykelslange ÿber cool
Og noget jeg ikke er helt sikker på hvad er, men op og hænge det kommer de... - skal snart have et større værelse med alle de finde ting der kommer i min postkasse!

Tingene har jeg fået af Elsebeth kik forbi hendes blog med masser af skønne strikkerier.

Stor tak til Unikarina, for det store arbejde med at være tovholder på projekt "den kreative pakkekalender" Glædelig Jul

Jeg har også fået købt min fødsesldagsgave til mig selv (har fødselsdag i Juli) men den får I først et billede af senere!

2 kommentarer:

  1. Fedt at du kunne lide det. Jeg vidste jo ikke helt med størrelsen. Stjernerne er til at hænge på juletræet. Jeg tænkte at når du kunne lide printpladejulepynt, kunne du også lide stjerner i alternative julefarver :-)
    Hvis du undrer dig over hvorfor den ikke blev sendt med post dk, så er det fordi jeg var i Esbjerg og flytte for min bror og kunne lige smutte indenom. Glædelig jul!
    Knus Elsebeth

    SvarSlet
  2. Det hele passer som fod i hose.
    håndledsvarmerne stikker lige en lille centimeter op under ærmet på min kittel så det kunne ikke være bedre.

    Havde sågar selv været ude og købe garn og opskrift til selv at kunne lave nogen. men Rom blev jo ikke strikket på 1 dag!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...