onsdag, december 28, 2011

Bare Fordi...

... at der er stille på bloggen betyder det ikke, at det ikke har været jul her.
- Gormsgade har skulle ligge mure til den første Juleaften i Kahl & Larsen regi. OG hvilken første jul det blev. Jeg er jo tværtom ikke nogen kok ala min Swes men hvad gør det også nå hun alligevel kommer og hjælper? men Anden og Flæskestegen lavede jeg på egen hånd (bevares Far og Tumle skar det ud) og det blev super duper koloenormt godt (hvis jeg selv skal sige det!) Det blev for nemhedens skyld bestemt at kødet skulle langtidssteges så jeg ikke ville få stress sidst på eftermiddagen, så kødet kom i ovnen kl. godt 10.00 og så løbende blev der skraldet kartofler kogt pillet - ja sågar pyntet juletræ.
Som sagt er det den første jul på Gormsgade så pynt til træet har vi endnu i store mængder men dankortet har dog været brugt i Fakta og Bilka. Meningen var at en smule skulle være hjemmelavet, men ak intetensionerne var gode, men realiteterne blev noget andet. Alligevel blev det et, hvis jeg selv skal sige det, ret flot pyntet træ. 



 Det hvide lace julepynt var desværre ønsketænkning! Det er lavet til ære for kameraet, og var ikke at finde på træet juleaften. Det lilla hjerte med knappen var dog. Det er lavet at tapet med glimmerlim og sejlgarn. simpelt i sit udtryk og flot på træet. De er købt på julemarked i Billund i november

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...