tirsdag, november 01, 2011

Jagten På Røde Oktober

Jeg forstår det heller ikke selv, men der er blevet konsumeret endnu en film. (der blevet tilgengæld ikke set ret meget TV!)

Denne gang en film som Tumle også godt ville se sammen med mig, nemlig Jagten På Røde Oktober. Det er en filmklassiker jeg indtil fornylig ikke selv har set. Jeg er nemlig ikke ret meget til krigsfilm. Men dette var heller ikke en krigsfilm i trationel forstand som eks. Saving Privat Ryan eller Thin Red Line. Dette var langt mere en Thriller, der skulle bruges mere hjerne for at kunne følge med.

Filmen var god og man skulle have hjernen med, man vil ikke få meget ud af den søndag formiddag. Top Anbefalses værdig.

Til dem der vil vide hvad der sker på det kreative plan kan jeg oplyse at jeg har klippet mønsteret til en trøje men er ikke lige kommet der til hvor der har været tid til at sy... imorgen måske?
 - har dog for 2 uger siden syet 2 nat trøjer af nogle gamle rester. Nogen af de der rester der er for store til at smide ud og for små til at blive til noget. Så det er blevet til 2 trøjer med masser af mystisker syninger for at få stoffet til at slå til! ;o) Nøden lære nøgen kvinde at spinde! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...