mandag, november 21, 2011

AntiJulet Advendslys

Personligt har jeg aldrig rigtig været nogen Julenisse som I nok ved.
Men i år skal Juleaften holdes på Gormsgade, og det gør jo der skal jules lidt i det lille hjem.
Søndag var Mutti og Jeg på den sædvanlige Julerunde i Billund , hvor vi i år også havde Moster med. Vi blandt andet var forbi "De Kreative Tøser" i Billund Centeret. - Men også en tur ved blomsterhandlerne byen over. Her så vi blandt andet der var lavet en slags advendsdekoration bestående af Flasker der minder om Medecinflasker med pynt i og en sløfle om og et lys i flaskens åbning. - Ja det lyder ikke ret spændende men det var det.
Moster havde nogle ligende flasker stående hjemme jeg godt måtte arve. så da jeg kom hjem på Gormsgade skulle de jo pyntes. men da jeg ikke har meget jule pynt, og syntes det er lige tidligt nok at pynte op (det er jo først på søndag!) så ser de ind til videre sålede ud:
Jeg vil ikke udelukke de kan ændre udseene undervejs i december. 
(der var sand og små kogler i dem vi så i blomster butikken) 

2 kommentarer:

  1. Ej, hvor er de søde!

    SvarSlet
  2. mange tak, kuglerne er fra søstrene Grene.
    Og de liver ret meget op i vindueskarmen

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...