søndag, oktober 30, 2011

Kreative Dage 2011

Endelig op randt dagen. Dagen hvor det blev tid til årets kreativ messe. Og vi var klar ... vi var faktisk så klar vi landede i Fredericia kl. 09.15 og dørene åbnede først kl. 10. Da vi kom ind skyndte vi os gennem begge hallerne vi ville starte modsat af alle andre, i håb om at få lidt kikke ro.
Vi blev lidt skuffede i år kontra de tidligere år. Men som vi også blev enige om, vi øger jo forventningerne hvert år, de kunne jo ikke blive ved med at blive indfriet. Men det skal ikke forstås at vi blev snydt for det gjorde vi ikke, vi havde måske bare håbet på og regnet med noget mere nyt.  Der var bare flere stande med det samme, smykker, scrapbooking, osv. der var også kommet rigtig mange stande med symaskiner!

Vi skal afsted igen næste år og gerne hele fredagen med ture i både Panduro og Søstrene Grene igen. men kom nu frem med noget nyt.

Hvis du vil vide hvad jeg købte - så blev det til en bog, perler, lædersnor i  farver, anvisning på endnu en slags umulius og en lille saks til 15 kr.


1 kommentar:

  1. Jeg var der også.... Fine ting, men jeg håbede også på lidt nyt :-(
    Men fik da brugt en god stak penge!
    Og jeg vandt en symaskine, så det var en super dag for mig:-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...