torsdag, oktober 27, 2011

Flere Film

Så er der set lidt film igen.

En Grimm historie 1 og 2 - jeg så kun 2eren fordi jeg ikke nåde at afmelde den inde på LoveFilm.dk, og da 1eren ikke var ret godt havde 2. ikke meget den skulle leve op til. som sagt så gjort - 2eren var endnu ringere end 1eren. - det var nogle virkelig elendige film uden real handling.

No. 9 - en Virkelig god film men god grafik og en god handling og pointe. top anbefaleses værdig.

Star Wars: The Clone Wars. - fangede ikke rigtig, faldt faktisk i søvn undervejs... vil hellere se de rigtige!

Det var filmene fra LoveFilm - Konceptet med lovefilm er ret godt, men der er altså et svagt led der hedder Postdanmark. Selv om vi modtager filmen tirsdag og sender retur onsdag når vi faktisk ikke at få nye film inden mandag igen. - Når jeg lige får en fri aften igen (tror det må være Onsdag) vil jeg prøve en af deres film via Streaming.

I biografen i mandags så frisøren og jeg - Kvinde på Spring. med Sara Jessica Parker og Pierce Brosnan i hovedrollerne  dette var en typisk chick flick film, ikke lige min kop te.  men jo kvinder har styr på alt men ELSKER det der hjemme - Hov fortalte jeg plottet... Sorry

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...