mandag, oktober 17, 2011

Film I rå Mængder

Den seneste uge har vi/jeg set ikke mindre end 3 film. Dette skyldes blandt andet at jeg er blevet udvalgt til panelmedlem ved Buzzador hvor jeg skal teste LoveFilm.dk. Indtil nu fungere det okay. Man tilmelder sig og vælger en masse film som man kunne tænke sig at se. og løbende som de får dem hjem og man skal have ny får man så dem på ens øsnkeliste. Vi har mulighed for at have 2 hjemlån af gangen, når de er set retuneres de bare i en frankeret svarkuvert. Super nemt. Indtil nu har vi set 2 og de næste 2 skulle gerne være i posten imorgen.

Først stod den på tegnefilm - Det regner med frikadeller! dette var en 100% børne film det var rent tidsspille for voksne mennesker. men for børn tror jeg den kunne vække stor glæde. og Pointen er også rigtig god. Følg dine drømme.

Næste film var - Grusomme mig! også en børnefilm men mere forældre venlig. Tumle og jeg så den sammen på sofaen og der var da flere gange hvor vi begge grinede. og især det små gule væsner var et hit, god mimik.

Igår lykkedes det mig at lokke Tumle med i Biffen - Efter sommerferien meldte jeg os i Biografklub Danmark og nu var det tid til anden film i rækken - Headhunterne. - Tumle blev vist lidt overrasket, han troede at Biografklub Danmark kun var intellektuelle kulturfilm hvor de taler ligesom i cafe noir reklamerne. Men Headhunterne er en aktionpræget filmatisering af en bog af Jo Næsby. Vi var underholdt og var begge enige om at vi skulle se den igen.

Næste film bliver - En Grimm Fortælling og - No. 9
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...