torsdag, september 29, 2011

Ta-Daaa eller...

Som opfølgning på Westmoses To-Do fra sidste uge kommer denne uges Ta-Daa liste
Ja det gik jo langt fra som planlagt... nåde knap halvdelen af det jeg gerne ville

Punkt 1 var jo at bloggen min. hver anden dag. - men hellere ikke blogge, end blogge om ikke noget.
Punkt 2 var Mortens håndklæder.. Hmm
 - Jeg har da fået lavet testeren

Punkt 3 et par grønne drenge bukser... stadig på ide stadiet
Punkt 4 Sorte bukser... stadig på ønskestadiet
Punkt 5 Forhaven! - Henrik og jeg byttede opgaver Jeg slog græs han tog forhaven... det var ikke lige helt sådan jeg havde tænkt det. men der er da startet på forhaven!

Men jeg har en plan om at blogge mere regelmæssigt
   

4 kommentarer:

  1. Æv du ikke nåede det du ønskede...Kh. Mette

    SvarSlet
  2. træls at det ikke gik som ønsket, men heldigvis kan du tage det med på næste to-do hvis du har lyst til det :)

    SvarSlet
  3. jeg håber at nå noget af det i weekenden, jeg er nemlig alene hjemme! intet der forstyrre, en masse tid til at være kreativ... der er også dukket en nissemand op der gerne vil laves!

    SvarSlet
  4. Hvor er det bare et fint håndklæde. Laver du sådan nogle på bestilling - sådan asap? Vi skal til bryllup lørdag i næste uge, og ville da elske at give et til brudeparret med deres initialer.

    HELT OK - hvis ikke du gør det - men hellere spørge end slet ikke at spørge :-)

    Smil fra Mia

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...