lørdag, september 10, 2011

Sy Krea Weekend

Igår efter arbejde kørte jeg direkte til Fredericia til Sy/Krea-Weekend på Skansevejens skole. Arrangementet var arrangeret af Berit (tak Gitte) og Gitte, MANGE MANGE TAK for nogle rigtig gode dage!

Og tak til Gitte for noget lækkert Grydebrød, Mums

Fredag eftermiddag aften blev det til en Kjole/Bluse af noget Susanne Schjerning stof jeg købte ved Rikki Tikke for noget tid siden. Kjole/Blusen var en gave til nogle gamle venner som gav mig husly for natten, til deres lille super dejlige datter.


Lørdag formiddag blev det til et par nemme harremsbukser - og det var de! det tog ikke mere end et par timer (inkl snak)

4 kommentarer:

  1. Tak for nogle hyggelige dage, var så hyggeligt at møde dig! Og du fik bare lavet SÅ fine produkter!

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  2. Tak for en hyggelig weekend Sus, håber du har fået sovet ud :0) Det var nu Berit fra Pils verden som var medarrangør :0)

    Tager du ikke et billede af dine nye bukser?

    SvarSlet
  3. Mange tak og I lige måde

    Jeg måtte holde ind undervejs for at få en lille lur, var blevet lidt utryk ved min egen kørsel.

    Der går nok lidt tid inden der kommer billeder af bukserne. Naboerne var ikke så heldig efter nattens skybrud og måtte låne vores kamera til at dokumentere hvad der var druknet.

    SvarSlet
  4. Hej - 1000 tak for snak og selskab i fredags - hyggeligt at møde dig og vil da fremover læse med herinde :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...