tirsdag, juli 05, 2011

Animal Rescue

Igår først på formiddagen kom naboen over og fortalte at der sad i måge fast i deres fodboldnet om Henrik var hjemme og ville hjælpe den fri. - Henrik var desværre ikke hjemme men jeg ville da godt hjælpe.
den stakkels måge sad ganskerigtigt uhjælpelig fast.
fat om næbet så den ikke bed mig (derfor hanskerne og så lugter de heller ikke voldsomt godt)
og så ellers prøve at vikle den fri da dette ikke lykkedes måtte vi have gang i saksen og klippe lidt i nettet.
og 3-2-1 så stod jeg med den i armene.
Desværre kunne den ikke flyve da vi satte den fri, så den blev indfanget igen og afleveret ved dyrlægen.
Den syntes i øvrigt ikke den gad med ud og køre Polo så inde i bilen bredte den vingerne ud, Så er Poloen altså ikke ret stor.

Update:
Mågen blev sluppet fri ud på eftermiddagen og fløj sin vej!

2 kommentarer:

  1. Anonym19:35

    Hej Sus.
    Fine billeder med gode kommentarer. Jeg synes du var sej og var glad for, at du kunne hjælpe

    Kh Tine

    SvarSlet
  2. hej sus, hvor er du sej at tage fat i sådan en stor måge gyys, jeg ville godt have set den folde sig ud i bilen gg.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...