fredag, april 08, 2011

Øvelse gør mester

På Henriks AK hold har de kage ordning og af uforklarlige årsager er det næsten kun kæresterne der bager. Idag er det Henriks tur til at have med. Tidligere har jeg bagt Chokoladekage, Drømmekage og Sommerdrøm fra AMO men denne gang ville jeg prøve noget mere advanceret. Så med hjælp fra KageMor begav jeg mig igang denne appelsinfromage lagekage med chokolade opsmøring, fondant og royal ising.

 Jeg har ikke selv smagt det samlede resultat, men jeg har bedt Henrik sikre sig han får et stykke med hjem igen, så jeg også kan smage. Efter bedste evne har jeg pyntet den det tyrkise er royal Ising og det brune er en rest chokolade opsmøring. Det er ikke blevet helt så pænt som jeg kunne ønske men af det er første forsøg er det ikke helt tosset. Øvelse gør mester.
Hvis I undre jer over hvad B321 står for er det Holdnummeret på Henriks gruppe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...