lørdag, april 02, 2011

Når Katten er ude...

spiller mussene på bordet! nu har jeg været græsenke i snart 10 dage og jeg har bland andet "kommet til" at dekorere mine skuffer inde på kreaværelset.

4 af skufferne er malet, 2 med spray (jeg tilfældigt fandt i kælderen) og 2 med pensel de 2 sidste har fået en serviet hver, for at give lidt adspredelse.


og så er jeg ved et "uhled" kommet til at pille lågen af mit skab. Jeg lukkede den aldrig og den dækkede altid spejlet. Oprindeligt var hyldeforkanterne MDF-farvet, men nu har de fået et lille pift med den tyrkise


så er der lidt billeder af værelset der ikke har fået så meget farve (endnu)
Her mangler også lidt kulør, og så skal strygebrætet snart have nyt tøj, den grønne er ikke pæn og så er stoffet fyldt med pletter.



2 kommentarer:

  1. Hvor er dit krearum bare blevet lækkert med nye farver og det åbne skab!

    SvarSlet
  2. mange tak. jeg bliver også mere og mere glad for det, des mere personligt det bliver!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...