torsdag, november 04, 2010

Bare fordi er torsdag...

.... kan man godt få noget ud af dagen.
Af de kedelige ting som der ingen billeder er af. har jeg blandt andet bagt kage (man skal bare holde sig til grundopskriften opskriften når man ved resultatet er godt) vasket sengetøj og renset PCen så nu har den en helt dug frisk Win7 liggende igen. og den har indtil nu kørt uden fejl og blå skærm.

af de mere spændene er julekugler (hvad er den af? Sus laver juleting den 4 november!) det er Vivi Gade design købt i Fredericia i fredags på messe på CChobbys stand, dejligt nemme at lave men der bliver noget rod med perlerne på et tidspunkt.

Og så er der min ynglings uldjakke købt på tilbud ved Puls Blåvand til 300 kr for 3 år siden. ved et uheld fik jeg hvid maling på ryggen sidste år da vi renoverede gangen. Siden da har den hængt i kælderen fordi jeg var så glad for den og bare lige skulle finde den god ide der gjorde jeg kunne bruge den igen. her er idéen så. jeg tror de er kniplede mellemlægs servietter som er syet på hvor "pletten" var samt en ekstra for det ikke så så mærkeligt ud!
Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...