mandag, maj 24, 2010

Widunderlig Weekend

Det har været en muchu skøno weekend.
Fredag aften var med rødvin (½ glas til mig for selskabs skyld og resten af flasken til Henrik) god mad, og en film på DVDen.
Lørdag morgen tog jeg til LDES dag i Ringsted. Ved I hvornår man er tidligt oppe en lørdag? Når man er vant til at vågne til Mads og Monopolet (9-12) og i stedet vågner til Natradio!
Vi havde en super sjov/skøn dag. der blev lavet smykker til den store guldmedalje ... af sølv. selv hjem bragte jeg denne
Billedet lånt af Kjær & Schmeling ejer Kristine. hun var ud over læremester også vært med Verdens Bedste hvide boller. HOST OP MED OPSKRIFTEN FRU! - selv om flere af dagens deltagere er et par år ældre end min mor, blev der diskuteret alt fra Danmarks Økonomiske Situation til hæklede Dildoer ... eller hvad det nu er... ;o)

Søndag gik med Kusinens 25års fødselsdags åbenhus fest, Senere kom nogle venner forbi til aftensmad. og de havde den lille Datter med som straks blev forelsket i Pomfritten. Han har desværre kun øjne for Bolden!
Idag dag får jeg besøg af min dejlige Kollega Janne. Hun Kommer til Aftensmad. - Vi skal have min livret, Wraps... umm...
Håber I alle har Haft en SKØNO Weekend!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...