torsdag, juli 30, 2009

målene

så er måltagningen overstået.
jeg har tabt mig 1,5 kg på 14 dage og de er faktisk tabt den 1. uge. dvs siden sidste torsdag og idag har vægten været stabil.
på lår, bag, talje og arm omkreds har jeg hvert sted tabt mellem 2 og 3 cm igen har tabet været mellem første og anden måling mens målene har været stabile mellem 2 og 3. måling. dog er tilfældet omvendt omkring bagen, der har jeg tabt mig mellem 2. og 3. måling!
hvad kan man så tolke af dette? tjaa det eneste der har ændret sig mellem målingerne er at jeg mellem 2 og 3. måling er gået tilbage til normal kost. men har fortsat med at træne. så jeg har nok tidligere spist flere kalorier end jeg har forbrændt og ved at forsætte træningen skulle jeg gerne kunne holde min nuværende mål. og som en god ven af mig påpegede på et tidspunkt skulle musklerne gerne blive større og så vil jeg have en vægt øgning den vej. men hvad gør tallene på vægten, det er jo ikke det folk ser på stranden.
jeg vil dog prøve at spise mere grønt i løbet af dagen. man har jo endnu ikke sat kaniner med briller!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...