mandag, juli 13, 2009

Livstilsændirng: dag1

idag er der 4 uger til vi skal til Cypern. idag er også dag 1 af livsstilsændring for mig. jeg har været en tur i Fitness World nede i Midt-I, og melde mig ind, jeg skal der ned med instruktør på, på torsdag. så har jeg været en tur i Føtex og købe "få et nyt liv på 4 uger" af Lene Hanson. - 4 uger det passer jo lige med turen til Cypern ... smart, ik? nu sidder jeg så i sofaen og (skriver på bloggen) læser i bogen inden jeg skal ud og handle ind 1. gang.
Jeg glæder mig til det hele begynder at kunne ses og mærkes.
målet med denne livsstilsændring er at forbedre mit humør, klare maven, få en bedre kropsholdning, og derud over også at tabe mig inden ferien (man skulle være at svin for ikke også at have det i mente!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...