onsdag, juli 22, 2009

Krise

idag dag 11 på min livsstilsomlægning, har været præget af krise. mega krise. jeg var i Fitness world alene imorges fra kl 7-8 og da jeg kom hjem var jeg ikke mærkbart træt af at have været tidligt oppe. men muskler i ben og ryg skreg. I forsøget på at tænke på noget andet drak jeg 2 glas smoothie (1/4 melon 4 jordbær 1 nektarin og lidt yougurt neutral) og forsøgte derud over bare at slappe mest muligt af. efter 2 æbler cyklede jeg ned i byen (de har jo ikke åben kl 8 om morgen, D'oh!) og efter en kort sludder med husforbi manden om vejret begyndte det at regne... ikke bare dryppe, REGNE! jeg kom hjem som den druknet mus jeg var. fandt tørt tøj og lavede endnu en 2 smoothies og efterfølgende en potion reje og melon salat med pesto der var en 4 personers famile værdig. men sulten blev ved med at forfølge mig. ydereliger 2 æbler blevet fortæret.
nu er vi ved at lave aftensmad som består af gulerodsbøffer med taziki. jeg mangler ordenligt føde det er da vist det eneste!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...