torsdag, juli 30, 2009

det var den kur!

okay jeg holdt 14 dage med maden men jeg træner stadig. nu er vi officielt stoppet med at følge lene hanssons " ny livsstil på 4 uger!" maden blev mere og mere mærkelig. jeg kan gå ind for fisk 1-2 gange i ugen evt. kød fri dag (hvis det er sidst på mdr!) men jeg følte jeg var ved at blive vegetar. bønne suppe og gulerodsbøffer.
vi fejrede stoppet, med vores ynglings ret... næsten! ynglings retten er tacos men det har de ikke i Netto. så det blev wraps i stedet! med feta, krydret oksekød, tomat, agurk, forårsløg, radiser. og taziki. og i min bog så er det også sundt når mere end 2/3 at maden er grønt! og når jeg alligevel træner så er jeg jo ikke helt stoppet! (bliv i troen sus!)
senere idag skal der nok komme status på målene (lår talje arm - rigtig lene hansson stil!)

1 kommentar:

  1. Gud hvor er jeg glad for jeg aldrig har sat tænderne i en gulerodsbøf :D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...