onsdag, juni 03, 2009

Tysk turist

Ja jeg var efter min far i mandags da han besøgte os i ført stikkelbærben sorte sokker (ikke ankel slagsen) og treaking sandaler. jeg hilste den tyske tourist velkommen ind i mit hus gjorde ham opmærksom på hans lille påklædningsmisser. (fik ham da til at skubbe strømpeskaftet ned i nærheden af anklerne.)
Nu sidder jeg på Amu kursus og jeg deler kantine bord med nogle ellers ret festlige middelalderlige kvinder. da vi så til morgen skulle på dages første kaffe pause, opserverede jeg at næsten dem alle, var i ført nylon strømper (endten godt slidte, dem med lus på eller de ekstra tykke) og traking sandaler. 2 havde endda iført sig dem med tåforstærkere.
Et par af disse havde bemærket jeg idag havde iført mig langskaftede støvler mod mine hvide sandaler igår (uden strømper) og påpegede dette. Jeg fortalte det var fordi når jeg sad så meget stille begyndte jeg at fryse om fødderne. Jamen hvorfor jeg så ikke tog strømper på?
hvad er det diplomatiske svar her?

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...