lørdag, april 04, 2009

Igen stil stand på Bloggen

Ja jeg indrømmer det gerne. jeg er frygtelig dårlig til at holde min blog opdateret. min seneste undskyldning er jeg ingen PC har. Minien er død... altså ikke sådan for alvor.. det tror jeg da ikke. en morgen kunne jeg ikke puste liv i den. så ud til Bilka med mig og minien. ja der er en reprationstid på 20 arbejdsdage. 20 ARBEJDSDAGE... Har du drukket bubbidrik eller er du bare helt almindlig rundt på gulvet? jeg kan forvente at få den igen TIDLIGST den 1. Maj. skal jeg ikke have en låne pc eller noget? I kan da ikke forvente jeg kan leve uden en daglig dosis internet... jo det kan de godt. - jeg er sku bedre stillet hvis min bil skal til rep.
Ellers så sker der da lidt. jeg har fået et lille vikariat på 1-2 mdr. ved Cap Inn i Esbjerg. så har jeg købt mig en Overlocker - har syet 1 par bukser på den - blev desværre forsmå, dog ikke overlockerns skyld. så har vi været til 60års fødslesdag fødselsdag i århus hvor vi boede på hotel, fansy. og så er vi gået i gang med at anlægge ny have - kom endlig forbi vi har altid tid til en drik pause

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...