tirsdag, april 07, 2009

Du er hvad du vil være...

den gang vi var børn ville vi alle være sanger, skuespillere, Stjerner. selv om muligheden for at få vores 15 minutters berømmelse i div. realty programmer. men som jeg blev ældre blev jeg mere realistisk, jeg ejer ikke en tone i livet, jeg har ingen lille drama queen i maven. og jeg er kun stjerne i mit eget liv.
men hvorfor? fordi jeg lærte at så længe jeg holder mig til sikre så kommer jeg ikke galt af sted. men jeg kommer jo slet ingen steder ved at tænke sådan. Jeg vil gerne være millionær, men jeg kan ikke fordi jeg har så dårlig forstand på økonomi og mine kontoer altid går i nul den 20. - så bliver jeg aldrig milionær. - nu vil jeg vende bøtten jeg vil have penge på min konto den 30. og jeg vil holde øje med hvor mine penge "forsvinder" hen. det lyder ikke ret grænse overskridene, men som de fleste af de hoveder der deltager i TV3s Luksusfælden har jeg det nemmest ved bare at lade det stå til. skal jeg over grænsen og ind på penge markedet. jeg gider ikke arbejde for penge, jeg vil have pengene til at arbejde for mig!
Sådan sort på hvidt (eller lilla) nu skal der ske noget på frk. Kahls kontoer. hvor intet våger intet vinder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...