lørdag, januar 03, 2009

Nytårsfortsæt

Ja jeg har også et nytårs fortsæt, ja jeg har indtil flere.
den store og mere krævende er jeg vil begynde at cykle. - dette lyder jo i sig selv ikke af meget, men jeg har siden jeg boede i fredericia ikke ejet min egen cykel som sådan. jeg lånte min mors som blev stjålet. jeg fik min svigermors foræret da jeg flyttede her over, men var aldrig begrejstret for at cykle på den. da min søsters cykel så blev stjålet i november fik hun den (føj den smager ikke godt, vil du smage?)
og så idag den 3 januar 2009 har jeg været ude og købe min egen cykel. en centurion. den er sort og har 7 gear og den er rar at cykle på. alt andet er for mig irelevant. vi måtte slippe 2986 for den inkl. lås lygter og moms. nu venter jeg bare på opholds vejr!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...