mandag, august 04, 2008

Havens Forråd

Jeg var et lille smut i haven i går for at samle lidt nedfaldfrugt så Henrik kunne få klippet plænen. som jeg der brugte 20 min på at samle 15 kg nedfalds æbler og blommer, drev mine tanker hen på at inden så længe (1-2 mdr) så er der modne Blommer og Æbler (og lidt pære) til at brødføde hele Danish Crown i alverdens frugtkager og tærter.
Er sommeren ikke snart over så jeg kan sætte tænderne i al denne skønne hjemmedyrket frugt. og så mener jeg at min kære bedstefar har lovet at se om han ikke kunne lave en æblepresser så vi kan få hjemmelavet æblemost. øjjj jeg glæder mig til at skulle sidde inde og høre regnen tromme på vinduerne mens jeg spiser lun æbletærte og hjemmepresset most.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...