onsdag, august 20, 2008

1. Karate time

Igår var jeg til min første karate time i Esbjerg Karateklub. Thomas har jo længe været varm fortaler for at det skulle Henrik prøve om ikke andet for hans rygs skyld. jeg tog med mest bare for at prøve. Under opvarmningen tænkte jeg allerede fuck det her er ikke noget for mig... men stille og roligt blev det bedre og bedre. par ballance øvelserne er jeg helt vild med, ikke fordi jeg vandt, overhovedet ikke... men jeg følte allerede der jeg lærte noget, fordi folk ikke var egoister. og selv ville vinde, en af gulbælterne forklarede mig hvad jeg gjorde forkert og hjalp mig. jeg slog ham vist en enkelt gang *S*
Boris en af instruktørene skulle lære os at gå... jeg ligner en and der vralter. men det skal nok blive bedre håber jeg. så på torsdag er jeg i klubben igen klar til endnu engang træning. bare for sjovs skyld...

1 kommentar:

  1. Anonym18:11

    smiler det er da godt du syntes at det er sjovt, så må du jo kikke der ned igen.... :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...