mandag, marts 24, 2008

Påsken vel overstået

så nu er det mandag aften 2. påskedag. kun få timer tilbage af ferien nu er det på tide at se tilbage om man har nået det man ville. torsdag fik jeg syet kjolen til 60 års fødselsdag. henrik var på arbejde hele dagen. det holdt hårdt at være alene hjemme.
fredag tog vi til Bork og købte hele udstyrs-pakken så jeg kan komme med ud og kite til sommer. dragt sko og trampz. resten af dagen brugte vi bare hjemme og ærgede os over at vejret ikke var til at kite. lørdag fik vi ordnet bilen, og spiste også aftensmad der. søndag skulle vi til onkels 60års fødselsdag i Forsamlingshuset i Hejnsvig. da vi kom hjem var det på med overtøjet og i gang med sneskovlen. mandag blev brugt på en masse små ting. hunden blev vasket ... og jeg fik luftet min nye trampez på stranden. dog en kort fornøjelse... efter 10 minutter i luften. begyndte det hele at støde. ikke noget vi har prøvet før og ubehageligt, drengene troede først jeg tog pis på dem men da det begyndte at knitre da de andre tog ved var de klar over det var alvor. efter følgende kørte vi hjem til Mormor...
alt i alt en lang begivenhedsrig ferie - glæder mig til at skulle kite uden strøm i kroppen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...