tirsdag, juni 19, 2007

Le Mans

Det er ved at være længe siden jeg har fået lagt et indlæg, meget for længe siden. det vil jeg rette op på nu. men af frygt for at indlæget bliver forlangt vil det kun dreje sig om den sidste uge. og det vil blive udført i stikordsform.
onsdag: pakketøj tøj til ferie, masser af shorts + tshirts. Med royal class bus mod frankrig - ekstra benplads har aldrig gjort nogen noget.
torsdag: ankomst på k-campen. vejret noget udstadig. rundtur af Eugen - dagens råd: det betaler sig at være dum. Grill aften på campen. det regner!
Fredag: pit walk - det blev ned til Audi og tilbage igen (ca 5 garagere) gik op i byen der var langt. så 1 times køre parade og havde kun set 3 køre. bestilte mad på pandekage resturant, så flue i maden, forlod arigt stedet. regnede morgen og sen aften
Lørdag: sad i 3 timer og ventede på at løbet startede. sang med på nationalmelodien. Gentelmen Start you Engiens. Tom K i front - Juhuu!!! fik chili con carne til aftensmad. - regnede morgen og ved løbsstart
Søndag: Tom K's bil køre af. vil se slutningen af løbet live men pga ustadigt vejr bliver vi i teltet. kl 13.00 begynder det at regne - kl 15.00 flages løbet af. kl 16.10 får jeg våde sokker for første gange på den tur. kl 16.30 sætter vi os i bussen mod danmark. kl 18.00 har vi forladt k-camp og er har spist alle toasts. (der var sket et trafik uheld der satte altrafik i stå.) kl 20. køre vi i kø ved et betalings anlæg kl 22.30 er vi kommet videre,
Mandag: ankomst til Koldingbanegård kl 14.30 kun 4 timer forsinket. DSB køre for en gang skyld til tiden. 15.45 HJEM KÆRE HJEM.
okay tur men næste gang vil jeg være sikker på Tom K vinder! og så vil jeg have gummistøvler og langebukser med.