søndag, maj 27, 2007

Jelling Musik Festival


Jeg er normalt ikke af festival typen. jeg bryder mig ikke om at gå rundt i mudder til knæene og bad er kun noget man får inden man kommer og når man er kommet hjem... men Minnie ringede og spurgte om vi ikke ville være frivillige tilbrandvagt... jooo så kunne jeg jo få testet mit festival gen af. vi ankom til festpladsen fredag der var lutter glade dage, men det regnede heller ikke. vi havde aftalt med mine forældre vi kørte til hejnsvig for at sove hos dem men da vi skulle møde på vagt kl 06. og vi først var færdig med at feste kl 00.00 ja så kunne det ikke blive til meget søvn hvis vi også skulle ud og køre. så vi sov i bilen (man sover faktisk forbløffende godt 2 mand i en peogout. der var ikke meget brandvagt og det vi lavede lørdag. det var nok mere affaldssamlere det vi lavede... men det lyder ikke så fancy. et af de første mennesker vi mødte var ham her. - han står ikke og brækker sig i pisoairt som det godt kunne se ud til, nej han sover op af det...
da brændvagen var færdig var der ikke meget menneske tilbage i mig så i stedet for at feste videre tog vi hjem... seng kære seng...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...