fredag, februar 09, 2007

Pandekager

Her mens jeg har været syg har min søde søster været omme med pandekager til mig - selv om det tog næsten en dag at få dem ned (og det er ikke fordi de smager dårligt) så har jeg nu hver jeg er noget mere frisk, fået blod på tanden og laver til mig selv (Beklager Henrik du kan bare være hjemme)
Normalt er jeg ikke særlig gourme agtig anlagt men har fundet verdens nemeste opskrift den kan ikke gå galt.

til ca 5-6 pandekager
6 dl mælk
1½ dl mel
3 æg
½ dl sukker
og en skwes smør til stegningen

så skal der blandes til der ikke er flere klumper. har eksperimenteret lidt - det er nemmere at få klumperne ud hvis man starter med at helde melen i halvdelen af mælken og så til sætter resten løbende under omrøring.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...