søndag, februar 04, 2007

Chick Flick Flops

Aften har jeg tilbragt med min søster i hendes Lejlighed. det var super hyggeligt, men det var ikke filmenes skyld. jeg havde fremskaffet The Brakeup og My Super Es-Girlfriend - de måtte være oplagte til chick flick film night. men de var da gabende - Super Ex-Kæresten, de prøver bare for hårdt, det bliver mere kikset end sjovt. The Brakeup - jeg havde forstået reklamen helt forkert. jeg troede de slås om lejligheden, men i virkeligheden ville de bare vinde hinanden tilbage, og da det så endelig går op hver især hvad det er modparten prøver på så går de fra hinanden. (did I just give away the point?)
men hold da op da vi var færdige med at se film så blev det sjovt, vi kom til at snakke om hvad vi lavede som børn og unge. Heh hvad mor ikke ved....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...